جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۱۱۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
ارزیابی عضو شورای اسلامی شهر تهران از انتصاب صلاحی/

شرایط برای فعالیت بابرنامه سازمان فرهنگی هنری مهیاست

رضا تقی‌پور انتظار شورای اسلامی شهر تهران را از مدیریت جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شهر تهران با عمق و دقت بیشتر دانست.
شرایط برای فعالیت بابرنامه سازمان فرهنگی هنری مهیاستبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با استقبال از انتصاب دکتر محمود صلاحی به ریاست سازمان گفت: ایشان سابقه فرهنگی زیادی دارد و پیش از این هم در پست‌های مختلف حضور فعال و شایسته داشته است. با توجه به حضور دکتر صلاحی در استانداری خراسان رضوی و مناطق آزاد، شرایط برای فعالیت در سازمان فرهنگی هنری مهیاست و حضور ایشان می‌تواند منشا خدمات فراوان در حوزه فرهنگ شهر تهران باشد.

تقی‌پور تاکید کرد: انتظار شورای اسلامی شهر تهران از مدیریت جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این است که سازمان طرحی بنیادی و اساسی در حوزه فرهنگ تهیه کند و با تصویب شورا آن را اجرایی کند. ضمن اینکه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شهر تهران باید با عمق بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

وزیر پیشین ارتباطات و عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تفکیک فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری و معاونت اجتماعی شهرداری تهران گفت: از نظر مفهومی و نظری، فعالیت‌های سازمان و معاونت اجتماعی کاملاً مشخص شده است؛ در ساختار استاندارد، معاونت‌ها امور سیاست‌گذاری و سازمان‌ها امور اجرایی را انجام می‌دهند. به نظر من حوزه فعالیت این دو مجموعه کاملاً مشخص است و در عمل هم انتظار داریم هماهنگی مناسبی بین دو بخش برقرار شود.

نظر شما